O verificare realizată de inspectorii Direcției de Sănătate Publică Gorj la SJA s-a lăsat cu o amendă drastică. 25.000 de lei a fost sancțiunea aplicată Serviciului Județean de Ambulanță Gorj, care nu a pus în practica măsurile luate după ultimul control în unitate al Ministerului Sănătății.
Corpul de control al Ministerului Sănătății a efectuat, în luna mai, verificări la Serviciul de Ambulanta Gorj. Au fost descoperite nereguli grave care țin de siguranța pacientului: nu erau întocmite procedurile de lucru legate de instruirea personalului, nici cele legate de curățenie, dezinfecție sau de folosirea substanțelor biocide. Pentru neregulile constate, directorul a fost demis din funcție, iar cel desemnat interimar a fost pus să rezolve aceste deficiente. A avut termen de o lună, însă după scurgerea termenului, cei de la DSP Gorj au observat că nu s-a rezolvat nicio problemă. Așa că, au amendat cu suma de 25.000 de lei unitatea și au întocmit un alt raport Ministerului Sănătății cu cele constate.